Vietnes karte
Saites

Mēs sociālajos tīklos

Jautājumiem, ierosinājumiem, komentāriem...

2020-09-18
 
Ņemot vērā šī gada īpašos apstākļus, ievērojot valstī noteiktos fiziskās distancēšanās un epidemioloģiskās drošības pasākumus, un arī to, ka piektdienas laika prognozes ir neiepriecinošas, tad Olimpiskā diena Ikšķiles vidusskolā tiks organizēta nedaudz savādāk kā iepriekšējos gadus.
2020-09-17
 
Ir pienācis laiks ikgadējām Dzejas dienām Ikšķiles vidusskolā...
2020-09-15
 
Kamēr pagājušajā mācību gadā valstī norisinājās attālinātais mācību process, skolotājas Kristīnes Garklāvas vadībā ir tapis kāds mazs brīnums - bērnu sacerētas un ilustrētas teikas par Ikšķili, kas nu ir apkopotas vienā grāmatiņā - "Ikšķile teiku līkločos".
2020-09-11
 
Mīļi sveicam visus tēvus svētku dienā!
2020-09-07
 
Gatavojoties janvāra barikāžu 30.gadadienai un Lāčplēša dienai, parlaments aicina jauniešus vecumā no 15 līdz 25 gadiem piedalīties fotokonkursā “Barikāžu stāsts”. Konkursa mērķis ir veicināt patriotismu, jauniešu izpratni par mūsu valsts vēsturiskajiem notikumiem, piederību savai valstij, kā arī radošumu.
2020-09-07
 
Konkursa mērķis ir pateikt paldies Ikšķiles novada pedagogiem un izglītības iestāžu tehniskajiem darbiniekiem par izcilu darbu 2019./2020. mācību gadā un izteikt atzinību, stiprinot profesijas prestižu un atpazīstamību sabiedrībā.
2020-09-01
 
1.septembrī 1., 5., 10., 12.klasēm klases stunda notiek pēc svinīgā pasākuma; 2.-4., 6.-9. un 11.klasēm - Svinīgā klases stunda savās klašu telpās plkst.12.00.
2020-09-01
 
Skolēnu autobusu kustības saraksts 2020./2021.mācību gada 1.septembrī – Zinību dienā
2020-08-27
 
Šī gada 28.augustā izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska apmeklēs Ikšķiles novadu. Šīs vizītes ietvaros ministre apmeklēs arī Ikšķiles vidusskolu.
2020-08-27
 
Aicinām iepazīties ar Ikšķiles novada domes izpilddirektores A.Jankunas un Ikšķiles vidusskolas direktores G.Liepiņas sniegto informāciju par mācību procesa organizāciju un citiem aktuāliem jautājumiem Ikšķiles vidusskolā 2020./2021.m.g
Arhīvs: